NAJNOWSZE OFERTY PRAKTYK W RAMACH AKADEMII INNOWACJI

 

 

Praktyka w Akademii Innowacji i drzwi do kariery stoją przed Tobą otworem!

Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z aktualnymi ofertami:

 

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Zakres obowiązków:
Praca przy obsłudze klientów i kampanii SEM (Google AdWords) oraz kampanii w sieciach reklamowych:

- analiza rynku i potrzeb Klienta, tworzenie kampanii;
- optymalizacja działań SEM w ramach istniejących kampanii;
- raportowanie do Klientów oraz raporty wewnętrzne;
- działania związane z pozyskiwaniem nowych Klientów oraz nowych kampanii dla obecnych Klientów.

Warunki przyjęcia:

- Znajomość zasad marketingu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem Google AdWords;
- Zdolności analityczne i znajomość narzędzi, w szczególności Google Analytics;
- Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych online;
- Wysoka sprawność posługiwania się słowem pisanym, umiejętność pisania tekstów, szczególnie haseł marketingowych (copywriting), jak również tworzenia i edycji tekstów do publikacji na stronach internetowych;
- Dogłębne rozumienie zagadnień web usability;
- Umiejętność pracy z klientami i prezentacji usług SEM.

Termin praktyk:
październik, listopad, grudzień 2011

 

Specjalista ds. Public Relations

Zakres obowiązków:
-
tworzenie informacji prasowych;
- kontakt z mediami;
- reklama na portalach społecznościowych;
- prowadzenie działań marketingowych.

Warunki przyjęcia:
- wykształcenie wyższe (lub studenci);
- umiejętność pisania ciekawych i poprawnych stylistycznie tekstów;
- kreatywność i komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomości narzędzi PR, w szczególności w nowych mediach;
- doświadczenia w obszarze PR/dziennikarstwa.

Termin praktyk:
październik, listopad, grudzień 2011

 

Programista PHP

Zakres obowiązków:
-
tworzenie aplikacji internetowych,
- modyfikacja/rozbudowa istniejących funkcji serwisów,
- obsługa istniejących portali opartych o technologie PHP, MySQL, CSS, HTML, JavaScript

Warunki przyjęcia:
- dobra znajomość PHP;
- dobra znajomość jednego z CMS: Joomla, Drupal, WordPress;
- dobra znajomość projektowania i obsługi baz danych MySQL;
- dobra znajomość (X)HTML / CSS;
- podstawowa znajomość JavaScript;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- wykształcenie średnie / student;
- min. roczne doświadczenie w programowaniu ;
- umiejętność programowania zorientowanego obiektowo;
- samodzielność, precyzja.

Termin:
październik, listopad grudzień 2011

 

Webmaster

Zakres obowiązków:
- cięcie przygotowanej grafiki strony internetowej;
- wdrażanie i konfiguracja systemów CMS (Joomla, Drupal, Moodle);
- budowa zleconego projektu strony internetowej;
- programowanie elementów projektowych;
- wdrażanie projektów na serwer;
- wprowadzanie poprawek projektowych;
- obsługa serwera i domen.

Warunki przyjęcia:
- dobra znajomość HTML i PHP;
- bardzo dobra znajomość systemu Joomla;
- znajomość technologii CSS;
- znajomość MySQL;
- dobra znajomość AdobePhotoshop;
- umiejętność pracy w zespole;
- świeżość i kreatywność;
- zmysł programistyczny.

Termin:
październik 2011

 

Specjalista ds. marketingu i handlu (sprzedaży)

Zakres obowiązków:
- identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów i rynku docelowego produktu;
- rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchii;
- przygotowywanie budżetu promocji konsumenckich i handlowych;
- prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku oraz interpretowanie ich wyników;
- opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;
- konstruowanie narzędzi promocji produktu np. nowych wzorów opakowań,
- zarządzanie reklamą firmy;
- kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów firmy;
- budowanie korzystnego wizerunku firmy;
- motywowanie i szkolenie pracowników firmy w zakresie różnych promocji towarów i usług;
- wykonywanie pomiarów wyników różnych działań promocyjnych oraz ocena ich efektywności;
- analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży
- sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej;
- monitorowanie wolumenów sprzedaży;
- mierzenie efektywności działań marketingowych i reklamowych poprzez zbieranie i analizowanie opinii klientów na temat używanych produktów;
- podtrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy.


Minimalne wymagania:
- dobra znajomość obsługi komputera;
- wykształcenie średnie lub wyższe - marketing i zarządzanie, ekonomia, reklama;
- dobra znajomość języka angielskiego.

Termin:
październik, listopad grudzień 2011

 

Osoby zainteresowane uczestnictwem w praktykach oraz firmy zgłaszające własną ofertę proszę o kontakt:

Aleksandra Krawucka
tel. 32 342 22 30 wew. 100
akademiainnowacji@inkubatorrudzki.pl