WARSZTATY W RAMACH AKADEMII INNOWACJI

Cel

Spotkanie ma na celu podwyższenie umiejętności uczestników w zakresie kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy oraz wywierania wpływu w biznesie. Dodatkowo, umożliwia nawiązanie kontaktów i doskonalenia techniki współpracy w grupie.

Dla kogo:

Spotkania szkoleniowe przeznaczone są zarówno dla członów Akademii Innowacji, jak i absolwentów szkół, uczelni, osób niepracujących, otwartych na nowości i kreatywne rozwiązania, zainteresowanych założeniem własnej firmy i realizowaniem się w biznesie.
Bliższe informacje o Akademii Innowacji: http://www.inkubatorrudzki.pl/pl/artykuly/akademia_innowacji

Kontakt:

Na szkolenie należy się zapisać wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie www.inkubatorrudzki.pl lub telefonicznie

Alina Sabuda - tel. 32 342-22-30 w. 111 lub

Aleksandra Krawucka - tel. 32 342-22-30 w. 100.

Ilość miejsc ograniczona.

Decyduje kolejność zgłoszeń.

(ZGŁOSZENIE PROSIMY NADSYŁAĆ DO 13.12.2011r.)

Gdzie i kiedy:

Spotkania odbędą się 16 i 20 grudnia br. w siedzibie Rudzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości Sp. z o.o przy ulicy Karola Goduli 36 w Rudzie Śląskiej w sali konferencyjnej w godzinach od 16.00 do 19.00 i będą miały charakter warsztatowy. Tematyka warsztatów przygotowana została na bazie ogromnego doświadczenia naszych trenerów z myślą o ambitnych, kreatywnych osobach, posiadających własną inicjatywę, planujących wejście na rynek pracy. Zachęcamy do zapoznania się z tematyką warsztatów.

 

Wciąż próbujemy nakłaniać ludzi do postępowania w określony sposób, bo bez pomocy innych niemożliwa byłaby realizacja naszych celów, szczególnie tych biznesowych. Wykorzystujemy tę umiejętność intuicyjnie, popełniając jednak wiele błędów lub uciekamy się do manipulacji, szkodząc innym. Dlatego też warto zapoznać się z tymi metodami perswazji i wywierania wpływu, które zostały opisane i sprawdzone empirycznie, tak aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo własnego sukcesu bez szkody dla innych.

Perswazja i wywieranie wpływu

Cel:

Celem szkolenia jest poszerzenie umiejętności perswazji i wywierania wpływu. Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział czym różni się perswazja i wywieranie wpływu od manipulacji, jakie są podstawowe zasady i mechanizmy wpływu społecznego i będzie je umiał wykorzystać w praktyce. Nabędzie także umiejętność wykorzystywania modelu perswazji dwutorowej w zależności od motywacji i zdolności odbiorcy.

Termin:

16.12.2011 r., g. 16:00 – 19:00

Program ramowy:

1. Czym jest perswazja i czym różni się od manipulacji?
2. Jak wykorzystać modele perswazji do wywierania wpływu na ludzi?
3. Najważniejsze zasady wywierania wpływu
4. Jak bronić się przed manipulacjami i niechcianym wpływem innych?

Metodyka szkolenia:

• ćwiczenia,
• miniwykład,
• studium przypadku,
• dyskusja grupow.

Trener:

Marzena Jankowska - Psycholog, trener biznesu, doktorantka na Wydziale Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

W czasach rosnącej konkurencji o tym czy dany produkt lub usługa zostaną zakupione nie decyduje już jedynie cena. Niezmiernie istotne staje się nie tylko co kupujemy, ale także od kogo? Dlatego też skuteczni przedsiębiorcy dbają o to, jak są postrzegani – przez klientów, partnerów biznesowych, pracowników i inne ważne osoby z otoczenia firmy.

Kreowanie wizerunku przedsiębiorcy i jego firmy

Cel:

Szkolenie ma na celu poszerzenie kompetencji uczestników w zakresie kształtowania wizerunku i autoprezentacji. Uczestnik po szkoleniu będzie miał wiedzę o tym, czym jest wizerunek i jakie są zasady skutecznej autoprezentacji. Będzie umiał wykorzystać swoje mocne strony do wywierania pozytywnego wrażenia na innych oraz będzie znał swoje obszary rozwoju w tym zakresie. Zapozna się z metodami celowego budowania pozytywnego wizerunku własnej firmy.

Termin:

20.12.2011 r., g. 16:00 – 19:00

Program ramowy:

1. Cztery wymiary wizerunku – na co ludzie zwracają uwagę oceniając?
2. Jakie są zasady wywierania wrażenia na innych?
3. Tajemnice autoprezentacji
4. Wizerunek przedsiębiorcy i jego firmy

Metodyka szkolenia:

• ćwiczenia,
• miniwykład,
• studium przypadku,
• dyskusja grupowa.

Trener:

Paweł Hajduga - Psycholog, trener biznesu. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY