NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY - SZKOLENIE

Temat:

NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY

Cel:

„W dobie, w której sprzedawane produkty są do siebie bliźniaczo podobne, a ich ceny często niemalże identyczne, okazuje się, że decydujący wpływ na powodzenie sprzedaży ma sam sprzedający.” Uczestnik po ukończeniu szkolenia będzie znał etapy sprzedaży i będzie umiał zastosować całą procedurę w praktyce. Będzie znał typy pytań i potrafił poprzez odpowiedni ich dobór efektywnie badać potrzeby zakupowe klienta, podsumowywać i klaryfikować zdobyte informacje dzięki narzędziom komunikacyjnym takim jak parafraza i klaryfikacja. Dzięki poznanej metodzie prezentacji produktów, będzie ukazywał cechy prezentowanego produktu przez pryzmat korzyści, które klient będzie czerpał z zakupu. Uczestnik pozna typy obiekcji wyrażanych przez klientów, ich źródła i motywy, a także będzie umiał wykorzystać w praktyce kilkanaście narzędzi służących radzeniu sobie z nimi, bezpośrednio zwiększając tym samym szanse na sukces sprzedażowy. Słuchacz pozna również i będzie umiał zastosować w praktyce techniki zamykania sprzedaży. Uczestnik pozna korzyści z utrzymywania trwałych relacji z klientem i umiejętności budowania długofalowej współpracy.

Termin:

4 – 5 kwietnia 2012 r. Zajęcia trwają w godzinach od 9.00 do 15.00 (8 godzin lekcyjnych)

Skrócony program ramowy:

1. Rola sprzedawcy w sprzedaży relacyjnej.
2. Badanie potrzeb klienta – jestem Twoim doradcą.
3. Prezentacja produktu. „My nie sprzedajemy steków, sprzedajemy ich skwierczenie”
4. Radzenie sobie z obiekcjami klienta.„Jeszcze to przemyślę” i co wtedy?
5. Negocjacje i zamykanie sprzedaży.
6. Kontakt posprzedażowy. Klucz do lojalności klientów.

Metody szkolenia:

Ćwiczenia, praca w parach i grupach, eksperyment, moderacja, studium przypadku, praca z kamerą, mini-wykład.

Wykładowcy:

Paweł Hajduga trener biznesu, trener warsztatu umiejętności psychospołecznych, psycholog. Absolwent psychologii na Uniwersytecie Śląskim (specjalność psychologia pracy i organizacji oraz psychologia sądowa). Jest członkiem założycielem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Ukończył Szkołę Trenerów Warsztatu Umiejętności Psychospołecznych „Metrum” w Katowicach, a także Szkołę Trenerów Biznesu ”Moderator” we Wrocławiu na poziomie zaawansowanym. Dwukrotnie brał udział w warsztatach doskonalących dla trenerów w ramach Letniej Szkoły Trenerów (Moderator Wrocław). Przeszedł trening asertywności (Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA” w Warszawie).Ukończył trening mediatorów organizowany przez Krajowe Centrum Mediacji realizowany w systemie Europejskiej Akademii Negocjacji i Mediacji. Uczestniczył w cyklu szkoleń z zakresu psychologii menedżerskiej, organizowanych w ramach wspólnego projektu Katedry Psychologii Pracy i Organizacji Uniwersytetu Śląskiego oraz Centrum Doradczo – Szkoleniowego „Izar”, tematami szkoleń były: Skuteczny proces rekrutacji, Komunikacja interpersonalna, Assessment Centre. Prowadzi zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu z zakresu: Rozwiązywanie konfliktów, Autoprezentacja i rynek pracy, Autoprezentacja i wystąpienia publiczne, Psychologia pracy, Skuteczne komunikowanie się ze współpracownikami, Podstawy marketingu i psychologii, Techniki sprzedaży, Motywowanie i ocena sprzedawców. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacji handlowych i biznesowych, asertywności, autoprezentacji, zarządzania konfliktem, motywowania pracowników i kompetencji menedżerskich.

Cena

203,25 PLN +23% VAT = 250,00 PLN

W cenę szkolenia wliczone jest:

• profesjonalnie przeprowadzone szkolenie,

• materiały szkoleniowe,

• zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu,

• konsultacje z trenerem po szkoleniu,

• poczęstunek.

Warunki uczestnictwa

Podstawą do wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie formularza zgłoszeniowego, dostępnego poniżej oraz uiszczenie opłaty przed szkoleniem, w kasie Inkubatora lub na konto: ING Bank Śląski 65 1050 1331 1000 0022 7889 9790, gdzie w tytule przelewu proszę wpisać imię, nazwisko oraz tytuł szkolenia.

Opłatę należy dokonać najpóźniej do 29.03.2012r.

Bliższe informacje:

Bartosz Miklaszewski, b.miklaszwski@inkubatorrudzki.pl

tel: (032) 242 22 30 w. 109

Alina Sabuda, a.sabuda@inkubatorrudzki.pl

tel: (032) 242 22 30 w. 111
Fax. (032) 342 22 30 w. 108

 

ZAPRASZAMY

Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o.

ul. Karola Goduli 36, 41-703 Ruda Śląska

tel.: (+48) 032 342 22 30

e-mail: info@inkubatorrudzki.pl

ELEKTRONICZNY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY