WIRTUALNA HOSTESSA

Jest to pierwsza na świecie technologia integrująca: technikę prezentacji tylno-projekcyjnej, rozpoznawanie mowy i twarzy oraz przetwarzania języka naturalnego.

Wirtualna Hostessa wyposażona w wiedzę na temat Twojej firmy i promowanego produktu może być doskonałą narzędziem komunikacji marketingowej i budowania wizerunku nowoczesnej, innowacyjnej organizacji. Zastosowanie unikalnej technologii prezentacji tylno-projekcyjnej oraz interakcji głosowej sprawi, iż przekazane przez Hostessę informacje łatwiej zapadną w pamięć klienta i zwiększą szansę na zakup danego produktu. Taka nowoczesna i interaktywna forma przekazu umożliwia prezentację dowolnego produktu w dowolnym miejscu (w sklepie, muzeum, lotnisku czy też na evencie) i jest gwarancją ogromnego zainteresowania wśród osób postronnych.

Wirtualna Hostessa składa się z aktywnego elementu, na którym wyświetlana jest realnych rozmiarów postać hostessy wraz z modułem lady, którego wielkość, kształt i funkcje są dostosowywane indywidualnie do potrzeb każdej marki. Innowacyjność projektu polega na integracji techniki prezentacji tylno-projekcyjnej z systemami rozpoznawanie mowy i twarzy, dzięki którym Wirtualna Hostessa potrafi wykryć swojego rozmówcę i odpowiedzieć na jego pytanie zadane głosem.