ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE

Decyzja o otwarciu własnej firmy nasuwa wiele pytań. Brak odpowiedzi na część z nich może skończyć się fatalnie. Badania potwierdzają, że przedsiębiorstwu najtrudniej jest przetrwać pierwszy rok swojej działalności. W tym okresie kończy działalność średnio około 40% firm.

Szkolenie będzie kierowane do osób fizycznych, które mają zamiar rozpocząć własną działalność gospodarczą (zarówno bezrobotnych jak i pracujących, a także studentów i absolwentów), i będzie podzielone na dwa moduły, z możliwością odbycia obydwu modułów łącznie, lub tylko jednego
z nich, w zależności od potrzeb uczestnika.

Czas trwania: 9.00-16.00 (7 h)

Ilość osób w grupie: maksimum 20 osób.

Miejsce: Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o. ul. Karola Goduli 36, 41-703 Ruda Śląska

 Podczas szkolenia uczestnik:

  • Przejdzie krok po kroku procedurę otwierania działalności,
  • Dowie się, jakie rodzaje wsparcia może pozyskać,
  • Otrzyma listę teleadresową instytucji, jakie świadczą pomoc dla przedsiębiorstw,
  • Pozna zasady i metody prowadzenia księgowości w mikroprzedsiębiorstwie,
  • Pozna zasady tworzenia biznes-planu umożliwiającego mu ubieganie się o wsparcie zewnętrzne.

Metody prowadzenia szkolenia:

  • wykład interaktywny
  • prezentacja
  • ćwiczenia

Trenerzy:

Grzegorz Rączka - prawnik, księgowy; były pracownik Urzędu Skarbowego; obecnie Główny Księgowy Rudzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości sp. z o.o. oraz doradca ds. księgowości dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Sonia Dors - absolwentka Politechniki Śląskiej o specjalności: zarządzanie projektami w przedsiębiorstwie, absolwentka studiów podyplomowych Brokerzy Sieci, ukończyła rachunkowość I i II stopnia w Polskim Towarzystwie Ekonomicznym w Gliwicach, specjalistka ds. projektów w Rudzkim Inkubatorze Przedsiębiorczości, Asystentka Kierownika Projektu i Specjalistka
ds. informacji i promocji w Regionalnym Ośrodku Europejskiego Funduszu Społecznego w Rybniku.

Cena szkolenia:

Moduł 1: 39,84 PLN + 23% VAT = 49 PLN

Moduł 2: 39,84 PLN + 23% VAT = 49 PLN

Łącznie:  79,67 PLN + 23% VAT = 98 PLN

lub

98  PLN zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych

W cenę szkolenia wliczone jest:

  • profesjonalnie przeprowadzone szkolenie,
  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu,
  • konsultacje z trenerem po szkoleniu,
  • poczęstunek.

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie zgłoszenia e-mailem ( imię, nazwisko, telefon kontaktowy) na adres b.miklaszewski@inkubatorrudzki.pl oraz uiszczenie opłaty przed szkoleniem, w kasie Rudzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości sp. z o.o.