AKTUALNE SZKOLENIA

Zapraszamy Państwa na poniższe szkolenia, realizowane w roku 2012.

1. Specyfika i ocena projektów innowacyjnych i ponadnarodowych w PO KL

Cel: Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności w zakresie aplikowania o środki dla projektów innowacyjnych i ponadnarodowych w ramach PO KL, zwłaszcza w kontekście zmian wprowadzonych po 1 stycznia 2011 r. Ważnym elementem będzie też analiza kosztów projektu.

Termin: 28.02.2012r.

Cena: 250 PLN netto(zw. z VAT dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych)

Szczegóły: Specyfika i ocena projektów innowacyjnych i ponadnarodowych w PO KL


2. NEGOCJACJE

Cel: Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji.

Termin: 1-2.03.2012 r.

Cena: 300 PLN + 23% VAT = 369 PLN

Szczegóły: NEGOCJACJE

 

3. KROK PO KROKU - zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej z pozyskaniem środków na jej rozpoczęcie

Cel: Przygotowanie uczestnika do otwarcia własnej działalności gospodarczej

Termin: 09.03.2012r.

Cena: 79,67 PLN + 23% VAT = 98 PLN

Szczegóły: KROK PO KROKU

 

4. TRENING MENEDŻERSKI

Cel: Celem szkolenia jest podniesienie umiejętności menedżerskich

Termin: 15-16.03.2012r.

Cena: 300 PLN + 23% VAT = 369 PLN

Szczegóły: TRENING MENEDŻERSKI

 

5. NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY

Cel: Celem szkolenia jest poznanie korzyści z utrzymywania trwałych relacji z klientem i umiejętności budowania długofalowej współpracy.

Termin: 4-5.04.2012r.

Cena: 203,25,00 PLN +23% VAT = 250,00 PLN

Szczegóły: NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY

 

6. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Cel: Uczestnicy uzyskają wiedzę na temat prawidłowego przebiegu procedury przetargowej, najczęstszych błędów popełnianych przez zamawiających i zasadach wnoszenia odwołań od decyzji organizatora przetargu.

Termin: 4-5.04.2012r.

Cena: 150 PLN +23% VAT = 184,50 PLN


Bliższe informacje:

Bartosz Miklaszewski
Dyrektor Działu Szkoleń i Współpracy z Samorządami

tel.: 032 / 342 22 30 w. 109
b.miklaszewski@inkubatorrudzki.pl


Alina Sabuda
Specjalista ds. Marketing i PR

tel.: 032 / 342 22 30 w. 111
a.sabuda@inkubatorrudzki.pl

Formularz zgłoszeniowy (obowiązuje dla każdego ze szkoleń).