DOWIEDZ SIĘ JAK ZAŁOŻYĆ WŁASNĄ FIRMĘ

Temat:

KROK PO KROKU - zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej

Potrzeba, której szkolenie ma wyjść naprzeciw:

Rozwój przedsiębiorczości i samozatrudnienia jest jedną z form skutecznego przeciwdziałania bezrobociu, podnoszenia poziomu aktywności zawodowej społeczeństwa, a także stymulowania rozwoju ekonomicznego i społecznego regionów. Decyzja o otwarciu własnej firmy nasuwa jednak wiele pytań. Brak odpowiedzi na część z nich może skończyć się fatalnie.
Badania potwierdzają, że przedsiębiorstwu najtrudniej jest przetrwać pierwszy rok swojej działalności. W tym okresie kończy działalność średnio około 40% firm.

Cel:

Przygotowanie uczestnika do otwarcia własnej działalności gospodarczej

Korzyści z uczestnictwa:

Podczas szkolenia uczestnik:

• Przejdzie krok po kroku procedurę otwierania działalności,

• Dowie się, jakie rodzaje wsparcia może pozyskać,

• Otrzyma listę teleadresową instytucji, jakie świadczą pomoc dla przedsiębiorstw,

Pozna zasady i metody prowadzenia księgowości w mikroprzedsiębiorstwie,

Czas trwania:

Zajęcia trwają w godzinach od 9.00

Skrócony program ramowy:


1.Podejmowanie działalności gospodarczej

2.Rozliczenie przedsiębiorcy z ZUS

3.Formy i wybór opodatkowania

4.Podatek od towarów i usług

5.Formy zatrudnienia

6.Obowiązki związane z zatrudnianiem pracowników

Miejsce:

Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Karola Goduli 36, 41-703 Ruda Śląska

Metody prowadzenia szkolenia:

- wykład

- prezentacja

- doradztwo indywidualne

Uczestnicy:

Szkolenie będzie kierowane do osób fizycznych, które mają zamiar rozpocząć własną działalność gospodarczą (zarówno bezrobotnych jak i pracujących, a także studentów i absolwentów). Ilość osób w grupie: max 20 osób.

Wykładowcy:

Grzegorz Rączka - prawnik, księgowy; były pracownik Urzędu Skarbowego; obecnie Główny Księgowy Rudzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości sp. z o.o. oraz doradca ds. księgowości dla małych średnich przedsiębiorstw.

Cena:

50 PLN (brutto)

W cenę szkolenia wliczone jest:

• profesjonalnie przeprowadzone szkolenie,

• materiały szkoleniowe,

• konsultacje z trenerem po szkoleniu,

Warunki uczestnictwa:

Podstawą do wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie formularza zgłoszeniowego, dostępnego powyżej oraz uiszczenie opłaty przed szkoleniem, w kasie Inkubatora lub na konto: BZ WBK 78 1090 2037 0000 0001 1906 2937, gdzie w tytule przelewu proszę wpisać imię, nazwisko oraz tytuł szkolenia.

Opłatę należy dokonać najpóźniej do 14.10.2013r.

• Ewentualnych rezygnacji z udziału w szkoleniu prosimy dokonywać wyłącznie pisemnie (faksem 032 342 22 30 wew.108 lub pocztą elektroniczną: b.miklaszewski@inkubatorrudzki.pl) najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem jego rozpoczęcia.

• Rezygnacja w terminie późniejszym nie upoważnia Rudzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości do zwrotu opłaty.

• Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia Zgłaszającego z zapłaty pełnej wysokości kosztów szkolenia.

• Rudzki Inkubator Przedsiębiorczości sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania z przyczyn losowych. W przypadku zaistnienia takiej wyjątkowej sytuacji, każdy z uczestników zostanie niezwłocznie powiadomiony telefonicznie i mailowo.

• W przypadku odwołania szkolenia z przyczyn losowych, Zgłaszający otrzyma zwrot pełnej kwoty w terminie 7 dni roboczych od daty jego odwołania.

Bliższe informacje:

Bartosz Miklaszewski, b.miklaszewski@inkubatorrudzki.pl

Tel: (032) 342 22 30 w. 109

Fax. (032) 342 22 30 w. 108

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY