NABÓR WNIOSKÓW O PRZEDŁUŻONE WSPARCIE POMOSTOWE PODSTAWOWE
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE OTWARCIE NABÓRU WNIOSKÓW O PRZEDŁUŻONE WSPARCIE POMOSTOWE PODSTAWOWE DLA DWÓCH UCZESTNIKÓW PROJEKTU „SZANSA NA (SAMO)ZATRUDNIENIE” NASTĄPI W TERMINIE OD 12.10.2022 R. DO 17.11.2022 R.
DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO ZŁOŻENIA W TERMINIE NABORU:
Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparci pomostowego wraz z harmonogramem (załącznik nr 8 do Regulaminu przyznawania środków finansowych) wraz z następującymi załącznikami, co najmniej:
a) oświadczenie o wysokości otrzymanej/nieotrzymanej pomocy de minimis w bieżącym roku podatkowym i okresie poprzedzających go 2 lat podatkowych wraz z zaświadczeniami dokumentującymi jej otrzymanie (zał. 2 do niniejszego Regulaminu),
b) formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (zał. 3 do niniejszego Regulaminu),
c) w przypadku osób niepełnosprawnych biorących udział w projekcie dodatkowo obligatoryjne jest złożenie oświadczenia o nie korzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowanych ponoszonych w ramach wsparcia pomostowego, związanych z opłacaniem składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (zał. 7 do niniejszego Regulaminu).
SPOSÓB SPORZĄDZENIA DOKUMENTÓW:
- Jeden UP może ubiegać się o wsparcie pomostowe przedłużone wyłącznie na podstawie jednego złożonego wniosku.
- Wnioski wraz z załącznikami powinny być wypełnione czytelnie w języku polskim (wskazane wypełnienie komputerowe lub drukowanymi literami). Przed złożeniem, wniosek należy czytelnie własnoręcznie podpisać, w miejscach przeznaczonych do złożenia podpisu, parafować na każdej stronie i spiąć trwale wraz z załącznikami w sposób uniemożliwiający przypadkową dekompletację (dokumenty przesłane drogą elektroniczną wraz z wymaganymi załącznikami należy podpisać tylko we wskazanych miejscach za pomocą podpisu elektronicznego, bez parafowania każdej strony).
- Pola, które danego UP nie dotyczą należy uzupełnić formułą „nie dotyczy”. Pozostawienie jakiejkolwiek pozycji we wniosku niewypełnionej stanowi błąd formalny.
- Kopie wymaganych załączników do wniosku powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika Projektu. Prawidłowo potwierdzona za zgodność kopia zawiera czytelny podpis Uczestnika Projektu z klauzulą „potwierdzam za zgodność z oryginałem” na każdej stronie lub „potwierdzam za zgodność z oryginałem od strony ... do strony ...” na pierwszej stronie dokumentu wielostronicowego. Potwierdzenie powinno być opatrzone datą.
- Niedopuszczalna jest ingerencja w treść składanych wzorów Wniosków oraz załączników, usuwanie zapisów, logotypów, złożenie nieaktualnych wersji dokumentów.
SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty można składać w terminie naboru zgodnie z definicją skutecznego doręczenia
- Dzień skutecznego doręczenia informacji Beneficjentowi przez uczestnika projektu – za dzień skutecznego doręczenia informacji Beneficjentowi uznaje się:
- w przypadku doręczenia osobistego lub przez pełnomocnika – datę odbioru osobistego potwierdzoną podpisem pracownika Biura Projektu. Każda osoba biorąca udział w projekcie może ustanowić swojego pełnomocnika, zgodnie z zapisami Kodeksu Cywilnego, do doręczenia dokumentów do Biura Projektu;
- w przypadku przesyłki za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe – datę nadania (tj. datę stempla pocztowego);
- w przypadku przesyłki za pośrednictwem firm kurierskich – datę wpływu do Biura Projektu;
- w drodze elektronicznej przesyłki opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym; weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu – datę wpływu na adres Biura Projektu (obowiązujący adres mailowy: s.antoszczak@inkubatorsl.pl).
Jeżeli doręczenie miało miejsce w więcej niż w jednej z form przewidzianych powyżej, skuteczność ustalana jest w zależności, która z powyższych dat jest wcześniejsza.
- Nie dopuszcza się składania dokumentów za pośrednictwem faksu lub skanu.
- Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
- Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej według poniższego wzoru:
Imię i Nazwisko Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego w ramach projektu
Śląski Inkubator Przedsiębiorczości Sp. z o.o. |